נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

מקום העבודה צריך להיות מקום שיש בו מרחב של פרטיות לעובדים שבו. אמנם העובד מחויב לעסוק בענייני העבודה בזמן שעות היום שבהן הוא נמצא במשרד, אך כל מקום עבודה סביר צריך לאפשר לעובדים בו גם מרחב מסוים לביצוע עניינים פרטיים. פרטיות כזו מופרת בכל מקרה שבו מתבצעות האזנות סתר במקום העבודה. 

מבחינת החוק היבש, האזנות סתר הן אירוע שמתקיים כאשר מישהו מאזין או מקליט שיחה שמתקיימת, ללא שמי מהצדדים שלוקח חלק בשיחה מודע או מסכים לכך. לכן, האזנות כאלה הן בלתי חוקיות כאשר הן מתבצעות מטעם המעסיק אל מול מי מהעובדים שלו.  

מתי להיעזר בחברת חקירות פרטיות?

אם אתם חושדים שמתקיימות האזנות סתר בעבודה שלכם, ואתם חשים מוטרדים מכך, ניתן להיעזר בשירותים של חברת חקירות פרטיות כמו החברה שלנו, ולגלות זאת בקלות רבה יחסית. חלק מעבודתו של החוקר הפרטי היא לגלות האזנות סתר במקום העבודה, ולספק הוכחות לכך במקרה הצורך. 

לשירות כזה של חברת חקירות יכולים להיות יתרונות רבים, ולא פעם גם גורמים בדרג הניהולי או המעסיקים עצמם, זקוקים לשירות כזה שיכול לגלות אם מתקיימות האזנות סתר בחברה שלהם. 

האזנות סתר בעבודה יכולות לשמש עבור צרכים של ריגול עסקי או כדי לבצע מעקב אחר עובד מסוים או קבוצת עובדים מסוימת. בכל מקרה, במסגרת ארסנל הכלים של חוקרים פרטיים מקצועיים, גילוי האזנות סתר במקום העבודה הוא כלי חשוב שבו ניתן להיעזר. 

בדיקת האזנות סתר במקום העבודה על ידי רוני סודאי- מעגלי אבטחה

האזנות סתר בעבודה יכולות להיות מטרד של ממש, ולכן מומלץ לפנות אלינו כדי לחשוף כל מקרה שכזה ולהביא לסיומו. החברה שלנו, “רוני סודאי – מעגלי אבטחה”, משמשת כמשרד חקירות פרטיות מוביל, וביכולתנו לסייע לכל גורם עסקי שמעוניין לרדת לעומקו של חשד של מקרה של האזנות סתר בעבודה. 

האזנות יכולות להתבצע על ידי מגוון של אמצעים טכנולוגיים, שלעתים הם אפילו פשוטים למדי. בחלק מהמקרים הן מתבצעות באמצעות משדרים או מיקרופונים סמויים, ובמקרים אחרים פשוט על ידי האזנה למערכת התקשורת הפנימית במשרד. בכל אחד מהמקרים האלה, בדיקת האזנות סתר במקום העבודה שנעשית בחשאיות ובמקצועית, יכולה לגלות כל סוג של מכשיר או שיטת האזנה, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה של מזמין הבדיקה.