נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

אבטחת קנאביס רפואי

התעסקות בתחום הקנאביס הרפואי מחייבת רישיון עבודה ועמידה בדרישות אבטחה שקבע משרד הבריאות, זאת כדי שהוא ייחשב לחוקי. האזרחים מחויבים לפעול לפי אותן הדרישות, וכדי לבצע זאת בצורה המהימנה והמדויקת ביותר, נוהגים להיעזר בשירותי אבטחת קנאביס רפואי. אותם השירותים הינם נרחבים ומגוונים, ובמסגרתם יש ליווי צמוד לאורך כל התכנון וההקמה של מתקני הקנאביס, תוך בדיקות התאמה לתקנים המגובים בחוק. בנוסף, השירותים מאפשרים הסדרה כוללת של האישורים הנדרשים מול יק”ר (היחידה לקנאביס רפואי) ומשטרת ישראל. אם אתם מתעסקים בתחום הקנאביס, להלן המידע שאתם חייבים לדעת בנושא. 

קנאביס רפואי – הרגולציה החדשה

הקנאביס נחשב בהגדרה ל”סם מסוכן”. אף על פי שאין הוכחות מדעיות לכך שהשימוש בו בטוח ויעיל, נמצא כי צריכתו מקלה משמעותית על כאבם של אנשים חולים. לשם הסדר הטוב, המדינה חיברה מסמך שמגולל את פקודת הסמים המסוכנים בשנת 1973. 

החל משנת 2016 יושם מתווה חדש, לפיו נערכה מדיקליזציה של מוצרי קנאביס. מטרתו הייתה להקל על הנגישות והאספקה של קנאביס עבור חולים, תוך פיקוח מספק מכורח היותו עדיין סם שמהווה חלק מפקודת הסמים המסוכנים. הרגולציה הושמה בכל שלבי התהליך, החל משלב הייצור בחוות הגידול, דרך בתי המסחר ועד לבתי המרקחת. על כל אחת מהיחידות בשרשרת להשיג אישורים רלוונטיים שמצביעים על איכות המוצר, אשר הותווה לפי הפרקטיקה הרפואית של יק”ר. באותה נשימה, צוותים רפואיים הוכשרו להנפיק רישיונות ומרשמים, כך שחולים יוכלו לצרוך קנאביס בבתי המרקחת. 

שירותי אבטחת קנאביס רפואי

אבטחת הקנאביס הרפואי הינו תחום שהולך ומתפתח בשנים האחרונות, זאת לאור חשיבותו המכרעת. אלו הם השירותים שכרוכים:

  • השגת אישורים למול משטרת ישראל
  • הקמת תיק מתקן
  • פק”מ אבטחה
  • הדרכת כוח אדם
  • בדיקות פוליגרף נדרשות
  • פיקוח ובקרה על מתקני קנאביס

אבטחת קנאביס רפואי – לא מתפשרים על שירות מקצועי

כאשר פונים לחפש אחר אבטחת קנאביס רפואי, חשוב לבחור בחברה המקצועית והטובה ביותר. ברוני סודאי – מעגלי אבטחה יספקו לכם שירות מקיף ומקצועי לאורך כל הדרך. לעובדי החברה יש ניסיון רב בכל הקשור באבטחה, בקרה ופיקוח על מתקני קנאביס. הם יעניקו לכם את כל השירותים הנחוצים לכם, תוך מקצועיות חסרת פשרות, אדיבות אין קץ ויחס אישי לכל לקוח ולקוח.