נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

נמצאים בתהליך גירושין וצריכים מידע אמין על בן או בת הזוג?

תהליכי גירושים יכולים להיות מורכבים מאוד כאשר ישנו עניין כלכלי המעיב על התהליך. כיום ניתן לפנות למשרד חקירות פרטי על מנת להגיע למידע הכלכלי על הצד השני ולאיתור חשבונות בנק במידת הצורך. אנחנו בחברת רוני סודאי מעגלי אבטחה מציעים לכם את שירותי החקירות והמעקבים הטובים ביותר בתהליכי גירושין המסייעים למאות בני ובנות זוג ברחבי הארץ הנמצאים במבוי סתום לפני הסכם גירושים או לפני דיונים בנושאים כלכלים בבתי המשפט לענייני משפחה.

משרד חקירות לענייני גירושין מהטובים בארץ

חקירה כלכלית גירושין הינה חקירה ממוקדת ומדוייקת הפועלת להוצאת המידע האמין ביותר על הצד השני בתהליך הגירושין. אנחנו בחברת רוני סודאי מעגלי אבטחה מציעים את השירותים שלנו בתהליך חקירה כלכלית גירושין לעורכי דין המייצגים בני זוג הנמצאים בשלבי גירושין מתקדמים או לאחר גירושים. השירות שלנו מאפשר להוכיח יכולות כלכליות של צד אחד בגירושין על מנת להפחית דמי מזונות, לבטל דמי מזונות ואף להביא לחלוקת רכוש, נכסים וכספים בצורה צודקת יותר.

תיאום פגישה עם משרד חקירות מקצועי

מעוניינים לקדם חקירה כלכלית מקיפה על בן או בת זוג לשעבר? רוצים להגיע למידע החשוב ביותר לתיק התביעה שלכם? זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל מאיתנו שירותי חקירות פרטיות מהטובים ביותר בישראל. צוות החוקרים הפרטיים שלנו יכול לסייע לכם בחקירה כלכלית מקיפה אחר בן או בת זוג גרושים על מנת להביא לכם את המידע האמין ביותר בנוגע למצב הכלכלי של הצד השני ולאיתור חשבונות בנק אשר הוסתרו מפניכם במהלך השנים. אנחנו מציעים לכם לתאם איתנו פגישה אצלכם בבית לצורך קידום תהליך החקירה על ידי צוות החוקרים המיומן והמנוסה שלנו.

איתור חשבונות בנק עם חוקר פרטי

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר לאיתור חשבונות בנק של בן או בת זוג גרושים, צרו איתנו קשר עכשיו דרך האתר והצוות שלנו ישמח לספק לכם הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה. חקירות על רקע כלכלי בין בני זוג הם משתלמים במיוחד ולעיתים רבות יכולות לסייע לאחד מהצדדים לקבל את הכספים והרכוש המגיעים לו בתהליך גירושים או לאחר תהליך הגירושים על ידי הגשת תביעה לבית משפט.