נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

האזנות סתר הן כלי שנעשה בו שימוש במקרים רבים, למרות שהדבר מנוגד לחוק באופן עקרוני. מבחינת ההגדרה, האזנת סתר היא כל האזנה לשיחה והקלטה שלה שנעשית שלא בהסכמה המפורשת של אחד מהצדדים שלוקחים חלק בשיחה. 

האזנות סתר לפלאפון הן דבר שכיח למדי, והן לא פעם מתבצעות באמצעות התקנת תוכנת ריגול על מכשיר פלאפון של גורם שמעוניינים להאזין לו. הסיבה להאזנה יכולה להיות קשורה, בדרך כלל, ברצון לגלות מידע עסקי או אישי. האזנות סתר לנייד הן גם שכיחות מאוד במקרים שבהם רוצים לאמת או להפריך חשד לבגידה בין בני זוג. 

האזנות סתר לפלאפון – אמצעי מעקב יעיל ביותר

האזנות סתר לנייד מאפשרות לגלות בקלות מידע אישי או עסקי שבעל הטלפון רוצה לשמור בסוד. מכיוון שהוא מדבר במכשיר הטלפון הפרטי שלו, הוא אינו חושש בדרך כלל מלדבר על נושאים מסוימים או שוקל לצנזר את דבריו בגלל חשש להאזנה. 

לכן, האזנות סתר לפלאפון הן כלי מעקב יעיל ביותר, שחוקרים פרטיים רבים עושים בו שימוש לעתים. בנוסף לכך, חוקרים פרטיים נשכרים לא פעם כדי לבדוק האם קיימת האזנת סתר במכשיר טלפון מסוים, על רק אישי או עסקי. 

גילוי מקרים של האזנות סתר לפלאפון

בכל פעם שישנו חשד של האזנות סתר טלפון, כדאי להיעזר בשירותים של משרד חקירות מקצועי כמו המשרד שלנו – “רוני סודאי – מעגלי אבטחה”. ביכולתנו להשתמש באמצעים מתקדמים מבחינה טכנולוגית כדי לאתר כל סוג של האזנות סתר לטלפונים ניידים. במקרים אחרים, נוכל להשתמש באמצעי מעקב חדישים ומתקדמים כדי לאתר מידע עבור הלקוחות שלנו ולבצע מעקב דיסקרטי אחר אנשים מסוימים, לכל צורך. 

לא פעם האזנות סתר לפלאפון מתבצעות באמצעות התקנת אפליקציה או החדרת תוכנת ריגול למכשיר הטלפון באמצעות הודעת אי מייל או מסרון שמקבל בעל המכשיר. לכן, אם רוצים להיות בטוחים שלא מאזינים למכשיר הטלפון הנייד שלכם, חשוב להקפיד מאוד שלא לפתוח הודעות חשודות או קישורים חשודים. ניתן גם תמיד לשלוח את הטלפון לבדיקה מקצועית, כדי לוודא שלא מותקנים עליו שום אמצעי האזנה, ציתות או ריגול. 

כדי לקבל מידע מקיף בכל הנוגע לנושא של האזנות סתר טלפון בהקשרים אישיים או עסקיים, ולטפל בחשד שגורם כלשהו מאזין לכם, רצוי להיעזר בשירותים מקצועיים של משרד חקירות פרטיות מוביל כשלנו. כך תמיד יהיה ניתן להשתמש בטלפון הפרטי שלכם בביטחון רב וללא חשש.