נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

זוגיות היא דבר נהדר כשהיא מתנהלת בצורה שקופה והדדית, אך לעיתים הדברים משתבשים למרבה הצער כאשר אחד מבני הזוג חושד כי בן הזוג השני מפר את האימון שביניהם ומנהל קשר זוגי נוסף מחוץ למסגרת הנישואין ללא ידיעתו.

מהם הסימנים המחשידים לבגידה?

ישנם המון סימנים העלולים להעלות חשד לבגידה. העיקריים שבהם הם: הסתגרות וחוסר תקשורת עם בן הזוג, שיחות טלפון ארוכות וחשאיות, חוסר עניין בקיום יחסי מין, היעדרויות תכופות מהבית ללא הסברים וללא סיבות מוצדקות. יותר מכל ניתן לומר כי במצב שבו בן הזוג מנסה לפתח שיחה לבירור הנושא הוא נתקל בחוסר שיתוף פעולה מוחלט מצד בן הזוג השני שמבטל את דבריו לחלוטין אך לא מנמק מדוע הטענות אינן נכונות, או מאישם את בן הזוג המבקש לברר ברדיפה ופרנויה. 

מה ניתן לעשות במצב כזה?

אין ספק כי מדובר באירוע קשה ומטלטל. תחושת הבגידה יכולה לערער קשות את הביטחון האישי והזוגי אך חשוב לזכור לא לאבד את הראש גם במצב כזה. עקב האכילס המשמעותי ביותר הוא חוסר הוודאות. הדבר הראשון שיש לעשות הוא להסיר את תחושת חוסר הוודאות. אך לבד לא קל לעשות זאת וצריך גורם מסייע. כאן נכנס לתמונה פניה למשרד חקירות פרטיות בגידות.

מה עושה החוקר?

קודם כל חשוב לציין כי חוקר המתמחה בחקירות פרטיות של בגידות (כמו חוקר פרטי בכל תחום אחר) הינו איש מקצוע שעבר הכשרה בת מספר שנים, קיבל תעודה ונרשם כחוקר פרטי המוכר על ידי החוק. כל הפעולות הנעשות במשרד חקירות בגידה הינן חוקיות לחלוטין והריאות המושגות על ידי החוקר קבילות בבית משפט. תפקידו של החוקר הוא למוסס את מעטה הערפל שאופף את פעולותיו של בן הזוג החשוד בבגידה. 

כיצד מתנהלות חקירות פרטיות לבגידות?

חקירות פרטיות לבגידות מתנהלות במספר שלבים ורבדים. בשלב הראשוני החוקר מקבל מבן הזוג תמונה מקיפה של סדר היום וסגנון החיים של בן הזוג, שעות עבודה, הרגלי בילוי, חברים קבועים עימם הוא רגיל לבלות ועוד. בשלב הבא החוקר מכניס את כל החשדות של בן הזוג ומכניס אותם לתוך סדר היום של בן הזוג החשוד ומנסה לבנות תמונה ברורה וקוהרנטית יותר. בשלב הבא הוא מתחיל את החקירה עצמה