נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

מטרתן של מצלמות סמויות הינו לאתר התנהגות שאינה נאותה ולמנוע אותה. מצלמות סמויות נצרכות במקום שבו לא ניתן להשתמש במצלמות גלויות, למשל כאשר רוצים לעקוב אחרי מטפל באדם קשיש, תינוק או אדם חסר ישע ולא ניתן להשתמש במצלמות גלויות על מנת לא להפר את יחסי האימון עם המטפל. דרישה זו יכולה להגיע גם מבעל עסק שחושש שעובדיו אינם מתפקדים בצורה תקינה ופועלים בצורה שפוגעת בעסק וחשוב לו לעקוב אחרי התנהלותם אך אין לו אפשרות להתקין מצלמות גלויות.

היבטים חוקיים בהתקנת מצלמות סמויות בבית:

כאשר מתקבלת בקשה להתקנת מצלמות סמויות בבית יש לוודא כי ניתן להיענות לדרישה זו מבחינה חוקית. בדיוק כפי שאדם המבקש עזרת פורץ לפרוץ דלת כניסה נעולה לבית צריך להביא הוכחות כי מדובר בדירה שלו, כך גם אדם המבקש להתקין מצלמות סמויות בבית חייב להוכיח כי מדובר בבית שלו. אדם המבקש לוודא כיצד מטפלים בילד שלו בגן חייב לדעת בדיוק היכן ובאיזו דרך מותר לו להתקין מצלמות סמויות למעקב אחרי התנהלות הצוות. בעל עסק המבקש להתקין מצלמות סמויות למעקב אחרי התנהלות עובדיו צריך לדעת בדיוק מה החוק מתיר לו לעשות מבחינת אפשרויות המעקב. מפאת כך שמעקב על ידי מצלמות סמויות נעשה ללא ידיעת מושאי המעקב ולעיתים גם עלול לחדור לפרטיותם, יש צורך מהותי להפקיד את הטיפול בידי אנשי מקצוע המכירים בדיוק את מגבלות החוק בנושא. 

איכות צילומים של מצלמות סמויות:

היבט נוסף שחשוב לשים אליו בהתקנת מצלמות סמויות בבית נוגע לאיכותן של המצלמות. מכיוון שמדובר במצלמות קטנות המוטמנות במקומות מוסתרים (בדרך כלל בתוך חפצים או מתחת לחפצים) חשוב לוודא כי מדובר במצלמות היכולות לספק תמונות איכותיות, שתוחלת החיים שלהן ארוכה ושהן מחוברות למאגר זיכרון ששומר את כל המידע המתקבל מהן בצורה תקינה. 

למי ניתן לפנות?

רוני סודאי – מעגלי אבטחה הינה חברה המכסה את כל היבטי המעקבים והחקירות הפרטיות בצורה המקצועית ביותר מחד, ומאידך כל פעולותינו נעשות בהתאם לחוק באופן מוחלט. בנושא כה רגיש חשוב לנהוג במשנה זהירות ולהקפיד על כל דרישות החוק. צריכים ייעוץ? חושדים שמשהו אינו תקין? פנו אלינו לייעוץ חינם וללא התחייבות ונפתור לכם את הבעיה