נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

מתקנים חקלאיים מחייבים שמירה מעולה. מצד אחד הם מתפרסים על פני שטחים נרחבים ופתוחים, מה שלא מאפשר לכם לשמור על שליטה מלאה בנעשה במקום בכל שעות היממה. מצד שני יש במקום כלים יקרים, תוצרת חקלאית מושקעת ועוד. השילוב של שני הנתונים הללו מסביר מדוע חשוב כל כך למצוא פתרונות אבטחה עבור מתקנים חקלאיים. כדי שתוכלו להיות שלווים ביחס למתקן החקלאי, ולעבוד בשלווה בלי לחשוש מנזקים חמורים שעלולים להתרחש בכל רגע נתון.

רוני סודאי מעגלי אבטחה לשלווה ולביטחון שלכם

חברת רוני סודאי מזהה את הצורך הבוער הזה, ומסיקה כי עבור אבטחת מתקנים חקלאיים צריך לייצר פתרון מיוחד ומתאים היטב. זאת כדי להגן ככל שניתן על המתקן החקלאי, לאפשר לבעלי המקום לעקוב אחרי הנעשה באמצעות אמצעים טכנולוגיים, ולהוביל למצב בו המקום נמצא בכלל שליטה. העובדה שהמתקן החקלאי מתפרס לרוב על פני שטחים נרחבים מאתגרת מבחינת השמירה. גם העובדה שאין נוכחות רציפה של אנשים במקום מגבירה את הסיכונים שייגרם נזק בשטח. כאן צריך מענה מקצועי שיוביל לפתרון מיטבי שיאפשר לכם לישון בשלווה.

שירותי אבטחה מותאמים במומחיות

אנחנו גאים להציע ללקוחות המחזיקים ברשותם מתקנים חקלאיים שירותי אבטחה מקצועיים ומקיפים. זאת בהתאמה מדויקת לצרכים של מתקן חקלאי ולפי הנתונים המדויקים של המתקן החקלאי שלכם.

לאור הניסיון הרב שצברנו בענף האבטחה ולנוכח היכולות הרבות שצברנו במהלך השנים, אנחנו מסוגלים להציע כיום לכל לקוח שירותי אבטחה מקצועיים ומקיפים ברמה הגבוהה ביותר. זאת בהתאמה לנתונים שיש בשטח החקלאי, בהתייחס לאיומים שמאפיינים את המקום ולפי הציפיות של בעל המקום. כדי להשלים את מערך האבטחה אנחנו נעזרים בידע הרב שצברנו כמו גם בטכנולוגיות מתקדמות מאד. השילוב הזה משיג בסופו של דבר את התוצאה המצטיינת של אבטחת מתקנים חקלאיים ברמה הגבוהה ביותר.

מצלמות אבטחה, תיאום ואכיפה

כדי לשמור על ביטחון מקסימלי במתקן החקלאי יש לשלב כלים טכנולוגיים כמו מצלמות שמותקנות בשטח ומתעדות את המתרחש. תיאום מערכים של שמירה לצד משטרת ישראל, אכיפה והרתעה של גורמים שפגעו ברכוש ועוד. בסופו של דבר המכלול הזה מוביל לכך שהמתקן החקלאי יהיה מוגן, ואתם תוכלו להיות בטוחים ושלווים כי הרכוש שלכם אינו חשוף לנזקים מהסביבה.