נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

עבודתו של חוקר פרטי הינה עבודה ייחודית. מדובר בעבודה שנעשית בצורה דיסקרטית, נעשית ביחידות ומחייבת המון סבלנות. החוקר יכול לבלות שלמים במעקבים ולהעלות חרס בידו. יש צורך בעצבי ברזל ובשמירה על פאסון כדי להתמיד בעבודה זו. 

כיצד מתנהל מעקב?

חוקר פרטי הנשכר לצורך חשיפת בגידה מקבל תמונה מפורטת מבן הזוג על סדר יומו, אורחות חייו והרגליו של בן הזוג. לאחר קבלת מידע תאורטי מפורט מתחיל המעקב המעשי, הליך מלא הפתעות שאיש אינו יכול לצפות כיצד יסתיים ומה יגלה החוקר במהלך המעקב. 

חוקר פרטי למעקבי בגידות:

עבודתו של החוקר הפרטי בכלל ובתחום הבגידות בפרט מצריכה מקצועיות ומיומנות רבה. מעקבים המתבצעים על ידי חוקר פרטי יכולים לקחת פרק זמן ארוך עד להגעה לתוצאות. מטבע הדברים החוקר חייב לפעול בחשאיות מירבית ולעיתים ההתקדמות הינה איטית מאוד. שעות עבודתו של החוקר מתפרסות על פני כל שעות היממה ומקום עבודתו משתנה כל הזמן. 

איך מתבצע מעקב של חוקר בגידות?

החוקר מקבל קריאה מבן הזוג להגיע ביום מסוים, בשעה מסוימת למקום מסוים. הוא מגיע לסביבה לאחר שהוא למד היטב את המראה של בן הזוג הנחשד בבגידה. הוא מוודא כי אכן מדובר בו ומשם בעצם הוא מתחיל לעקוב ולראות לאן הולך מושא המעקב. במידה והוא נכנס לרכב הוא צריך לנסוע בעקבותיו תוך שהוא חייב לוודא כי מושא המעקב אינו מבחין שמישהו נוסע בעקבותיו. כאשר מדובר בשעת ערב מאוחרת כשהכבישים ריקים ממכוניות זה הופך למשימה מורכבת עוד יותר. כאשר מושא המעקב נכנס לתוך בניין צריך לדעת איך ממשיכים את המעקב כאשר הוא יודע שיתכן שמושא המעקב ישהה בבניין לאורך פרק זמן בלתי ידוע. מדובר אם כן בעבודת נמלים של איסוף פרט ועוד פרט עם התקדמות איטית מאוד עד לרגע שבו מגיעה ראיית הזהב עבורה התבצע המעקב. 

מהן עלויות מעקבים של חוקר פרטי?

לשאלה זו אין תשובה אחידה; ישנם מספר משתנים שקובעים את עלות המעקב. עלות של מעקב המתבצע בלילה שונה מעלות מעקב המתבצע ביום, ישנם מעקבים המצריכים טיסה לחו״ל ועלותם גבוהה הרבה יותר. לסיכום: ביצוע מעקבים על ידי חוקר פרטי ובוודאי בנושא טעון כמו ביצוע מעקבי בגידות מצריך איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.