נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

שירותי אבטחה נצרכים כיום על ידי חברות בתחומים שונים, המטרה אחידה: לאבטח ולספק הגנה מקסימלית בהתאם להתנהלות ולסיכונים שמאפיינים את הפעילות של החברה, הארגון או המפעיל. שירותי קב”ט או בשם השני שירותי מנב”ט מחייבים הבנה מקצועית נרחבת והתאמה מדויקת של המענה לפי הצורך. בין היתר צריך לבצע תכנון וכתיבה של תוכניות ביטחון. לתאם מול הרשויות את הסדרי הרישוי ולבצע ביקורות אבטחה.

שירותי קצין ביטחון באמצעות גורם חיצוני

אמנם חברות גדולות וארגונים בהיקפים גדולים מפעילים מערכי ביטחון באופן עצמי. אך מרבית החברות במשק נעזרות בגורם חיצוני שמספק את הצורך בענייני ביטחון. הגורם האחראי על נושאי הביטחון נקרא בשם קצין ביטחון או ממונה ביטחון. הוא זה שמנהל את כל מה מערך הביטחון. הוא מדריך את הצוותים, מחדד נהלים, נותן הוראות וכן הלאה. שירותי קצין ביטחון או ממונה ביטחון שניתנים על ידי חברה חיצונית יכולים לפתור את הצורך באופן מלא, ולאפשר לחברה או לארגון להתנהל באופן בטוח ומוגן ביותר.

החברה שתעניק שירותי קב”ט מקצועיים

רוני סודאי מעגלי אבטחה מציע בין יתר שירותיו המקצועיים גם שירותי קב”ט או שירותי מנב”ט לחברות ולארגונים שמחפשים להפקיד את נושא הביטחון על חברה חיצונית. שירותים אלו ניתנים על ידי צוות מקצועי ומנוסה מאוד אשר צבר במהלך הפעילות שלו מיומנות רבה. מה שמקנה לו את היכולת להיענות לצורך שלכם בצורה מדויקת ויעילה במיוחד. כל זאת כדי לאבטח את הפעילות, לספק את המענה המלא בכל מה שקשור לקבלת אישורים נחוצים לעניין הפעילות שלכם.

היו בטוחים שנושאי הביטחון שלכם מנוהלים במקצועיות –

רוני סודאי – מעגלי אבטחה מזמין גם אתכם לקבל את שירותי קצין הבטיחות על ידי הטובים והמומחים בענף. אצלנו מבצעים את הפעולות הנחוצות ברמת מקצועיות גבוהה, על מנת לספק לכל לקוח את המענה המתאים לו בהתאם לצורך ולאופי הפעילות שלו. עורכים בדיקות, קובעים נהלים, מגישים בקשות לאישורים ומוודאים כי מכלול הפעולות שמבצעים בארגון או בחברה תואם את ההנחיות ואת תקני הבטיחות. גם אתם יכולים להעביר את התפקיד הזה לידיים הנכונות. מה שיבטיח לכם כי נושא הבטיחות והמיגון נמצא בידיים טובות, וכי כל ההתנהלות שלכם תואמת את ההנחיות ואת התקנים.